Назад У Чернігові обговорили кращі практики організації безбар’єрного середовища Сьогодні у приміщення Чернігівського обласного філармонійного центру фестивалів та концертних програм, відбулася зустріч-практикум на тему «Кращі практики організації безбар’єрного середовища». Захід організовано Управлінням містобудування та архітектури Чернігівської обласної державної адміністрації в рамках проведення Національного тижня безбар’єрності.
Учасниками зустрічі стали студенти-практиканти Національного університету «Чернігівська Політехніка», які здобувають освіту за спеціальностями «Архітектура та містобудування», «Дизайн середовища» та «Будівництво та цивільна інженерія».
Будівля філармонійного центру є пам’яткою архітектури місцевого значення, на якій проведено реставраційні роботи із забезпеченням безбар’єрного простору.
В результаті проведених робіт, філармонійний центр став культурним простором, в якому людина з інвалідністю не має жодних обмежень: зручний вхід до філармонійного центру, обладнано підйомник для доступу до концертної зали людей з порушеннями опорно-рухового апарату, з урахуванням потреб людей з інвалідністю облаштовані санвузли, у концертній залі — зручні місця для глядачів, які користуються колісними кріслами, вказівники дублюються шрифтом Брайля для людей з порушенням зору.
З безбар’єрним простором філармонійного центру студентів-практикантів ознайомили заступник генерального директора закладу Олександр Соломаха та головний інженер центру Іван Коробка.
Програмою практикуму було передбачено:
• обговорення сучасних підходів до впровадження принципів безбар’єрності в архітектурному середовищі;
• ознайомлення з реальними прикладами інклюзивних рішень, реалізованих у філармонійному центрі;
• практичні поради від профільних фахівців щодо архітектурних норм і рішень;
• архітектурні рішення, що враховують потреби маломобільних груп;
• роль інклюзивного дизайну у створенні доступного та комфортного простору.
Проведення таких заходів сприяє формуванню професійної культури, що ґрунтується на повазі до гідності та прав кожної людини. Також вони посилюють взаємодію між органами влади, закладами освіти та молоддю — майбутніми фахівцями, які проєктуватимуть міста нового покоління.
Назад |